4 ian. 2010

O carte cu sfaturi

Asa cum incepe orice PPT
Te rog sa-ti deschizi mintea repede
Si inima deschide-o catre bine
Si nu uite ce-nveti sa faci in lume

Cu toate ca-i uneori inspaimantator
NU judeca oamenii dupa rudele lor
Fii logodit pe putin 6 luni-nainte de casatorie
Iar cand spui ,,Te iubesc! `` asa sa fie

In neintelegeri te rog lupta corect
Nu insulta pentru ca nu e drept
Cu toate ca sfaturi goale nu te desteapta
Da lumii mai mult decat se asteapta

Cand buzele se izbesc de o lespede
Vorbeste incet dar gandeste repede
Iar daca grea ti se pare lovitura
Atunci cand pierzi ,nu-ti pierde-nvatatura

Nu fii limitat in a fi doar o pacoste
Incearca sa ajungi pe cele mai inalte piscuri
Si nu uita ca si marea dragoste
Presupune mari riscuri

Sa nu razi niciodata de visele unei persoane
Ea macar pe acelea le are
Si, sincer nu cred ca ar mai trebui sa zic
Cei care nu au vise,nu prea au nimic

Cand fata de un prieten ai facut o magarie
Nu lasa o mica disputa sa strice o mare prietenie
si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic...
...mai rezista un pic.

Ah,un lucru valoros am uitat!
Respecta si vei fii respectat
Si-atunci cand nu ti-e bine,desigur
Stai si-un timp singur!



Poezia contine sfaturi luate dintr-o prezentare powerpoint. Camitza la tine m-am gandit cand am postat-o, pentru ca nu iti placea ca scria in engleza :).....asa ca m-am gandit sa fac ppt-ul mai accesibil si mai usor de retinut.Sper ca m-am exprimat corect ,nu sunt un poet prea extraordinar :">.

3 comentarii:

  1. bune sfaturi...:)
    si da, te-ai exprimat bine :X
    si de doua ori da, esti un poet [sau poeta, cum s-o scrie:)) ] extraordinara :X

    p.s.: era si cazul sa mai scrii pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai exprimat bine! Nu e usor sa traduci in versuri atat de exacte o poezie in alta limba! Esti buna:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ai inteles gresit....nu era o poezie.Am luat sfaturile din prezentare,am facut poezie.Nu e mare lucru :P pentru talentati dar eu am avut dificultati :((

    RăspundețiȘtergere