16 feb. 2010

Inceputuri

Intai a fost un gand
Apoi a fost o floare
Cine-ar fi gandit oare
C-o vei pune-n mormant

Un mormant de granit
Ce uita un oftat
Pe care nevoit
In suflet l-am purtat

Intai a fost un pas
Apoi o rugaminte
Cine-si aduce-aminte
De clipa ce-a ramas?

O rugaminte pura
Dorinta de iubit
Ce in lumina obscura
Usor s-a indeplinit

Intai a fost....un sarut
Apoi o-mbratisare
Nu imi spusesei tu
Ca dragostea nu moare?

Intai a fost un vis
Apoi o mangaiere
Iara-si speranta-mi piere
Si cad ,iar , in abis...

2 comentarii:

  1. Sunt vise in cadere,
    Vise trecute, poate...
    Ce vorbesc in tacere
    Despre cum au pierit toate.

    A fost o clipa muta
    Si stiu si eu ce-a fost;
    O stiu de la un suflet,
    Un pictor fara rost.

    Mi-a povestit in taina
    Acolo, langa mormant;
    Un trist solist, c-o haina
    Batuta-ncet de vant...

    Am auzit o soapta-
    O scurta rugacine de neant;
    Rostita-n taina de o fata
    Cu ochi limpezi de smarald...

    Am inteles durerea,
    Si plansul si necazul
    Ce zace-n versuri sparte
    Pierdute nicaierea...

    Le-am inteles pe toate
    De la un cap la altul...
    Intr-o singura noapte-
    De la un pictor fara rost,
    De la un trist solist ce-a fost
    Candva o fata dulce
    Cu ochii de smarald
    Ce privea ciudat spre mine...
    Le stiu pe toate de la TINE!

    Asta e pt tine fato....be happy, o sa treaca si o sa zambesti cand vei citi asta- vei gasi puterea sa o faci. Time forgets...And forgives;)

    RăspundețiȘtergere