15 sept. 2009

Blestemat (sa nu va speriati)

Tarandu-ma in umbra,incerc s-ajung la tine
Chiar daca nu esti prea sobra vreau sa-ti simt sangele-n vine
Nimic nu e mai greu decat povara vinei
Incerc s-aflu mereu cum sa ajung ca tine
Nu-mi place unde sunt,vreau sa fiu in lumina
Si nu am par carunt, si ma am doar pe...mine
Vreau o schimbare-n viata
N-o pot avea nici pe-aia
De ore stau in casa si imi privesc odaia
Negru mi-e al doilea nume,cu rosu ma hranesc
Stau si privesc la lume,n-am pe cine sa cresc
Blestemul e ca timpul pe veci sa stea in loc
Si viata sa duc lipsa, familie deloc
Pan-acum am dormit in cripta din vecini
Si-acuma m-am trezit sa ma hranesc,deci vin
Nu te mai speria,te doare doar un pic
O-ntepatura mica, va fi ca un nimic
Ceea ce este dupa conteaza cel mai mult
Priveste tot prin lupa eu vad de mai demult
Eu vad de vreo cinci veacuri si-mi amintesc mereu
Intepaturile-s fleacuri, ce-i dupa este greu
O lacrima de sange imi cade pe obraz
Sa-mi amintesc mi-ajunge, nu mai imi fac necaz
As vrea sa merg prin soare, sa fiu liber, sa plang
Sa simt ca el cum moare, si trupul meu plapand
As vrea sa vad prin lacrimi,frica de consecinta
Sa nu respir ca monstru, sa-mi ascult constiinta
Dar toate acestea, sunt vise doar gandite
Spuse de un vampir ,total nepotrivite
Stau si privesc la luna langa un om muscat
Ma uit la marea-n spuma, si stiu ca-s blestemat...

2 comentarii:

  1. Poezia e compusa in clasa a saptea, doar am mai prelucrat-o eu putin, pe ici pe colo....:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca originalul este intotdeauna cel mai bun;) asta nu inseamna ca acum nu suna sau arata bine.... imi place mult poezia asta; ti.am spus.o cand mi.ai citit.o prima oara...Mi.ai zis atunci ca sunt prima persoana care o aude:D si tot eu te.am convins sa o publici...Mergi inainte, floare de cires;):*

    RăspundețiȘtergere