30 apr. 2009

As vrea

As vrea sa nu mor degeaba,
As vrea sa devin un sportiv
As vrea sa ma insanatosesc
As vrea sa infaptuiesc un miracol,
As vrea sa schimb persoanele in bine,
As vrea sa imi iau nepotelul de la scoala,anul viitor,
Sa citesc mai mult,
Sa compun mai mult,
Sa fiu mai vesela,
Sa fiu un ajutor pentru cei din jur,
As vrea ca irisii sa nu se ofileasca niciodata,
Si animalele sa nu moara,
As vrea sa cunosc persoanele care i-au dat viata mamei,
As vrea sa stau in ploaie,fara sa ma ud,
Sa merg prin foc fara sa ma ard,
Sa imi pot repara greselile,
As vrea sa ma poti ierta,
As vrea sa te pot ierta,
As vrea sa uit cat de mult am ranit in juru meu....
As vrea sa imi pot opri lacrimile ,
sa mai curga.

4 comentarii:

  1. as vrea...
    neah:-j nu are rost
    as vrea si eu majoritatea lucrurilor pe care le-ai scris... si poate un pic de talent sa scriu si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu as vrea f multe... ma abtin sa le insir pe toate :)) :))

    RăspundețiȘtergere
  3. "cine are talent sa si.l foloseasca in scopuri inalte...Mai ales sa.si inalte sufletul"

    RăspundețiȘtergere
  4. tu esti autoarea???imi place...

    RăspundețiȘtergere