22 mar. 2009

Si totusi..

In mod normal as fi postat o poezie, dar consider ca nu am vocabularul necesar pentru a ma avanta in lumea artei lirice.Si totusi....

Cuvinte ca niste bestii, care te conduc in cea mai intunecata parta a padurii, care te arunca in cea mai adanca fantana, care iti da drumul de pe cel mai inalt varf ca mai apoi sa te lase sa plutesti intr-un vid infinit. Si totusi ,daca m-as schimba.... Si totusi daca mi-as cultiva caracterul, daca mi-as ocupa timpul, daca as castiga bani, daca as fi elev eminent, daca as lua 10 medalii de aur, daca as participa la olimpiade, daca as deveni o vedeta, daca as conduce o tara, daca as fi prima femeie pe o alta planeta....... Oare as recapata ceea ce am pierdut mai demult?.....
,,Niciodata nu vei mai putea da timpul inapoi!`` Cuvinte reci si dureroase, dar care vesnic ma pun cu picioarele pe pamant.Si totusi.....daca as putea da timpul inapoi ce as schimba? Mai degraba ce nu as schimba.Cred ca as da timpul inapoi inca din clasa intai cand m-am tuns singura.....sau din clasa a 4-a cand mi-am spart dintele, sau poate din clasa a 9-a.....de unde au inceput cele mai mari greseli ale vietii mele.

De fapt, de ce ma tot chinui? Oricum timpul le va rezolva pe toate, asa cum imi spune intotdeauna mama. Si chiar cred ca are dreptate.

Timpul le va rezolva pe toate.....

Un comentariu:

  1. F fain... imi place... Nu stiam ca poti scrie asa! "Cultivate your hunger":*:**:*

    RăspundețiȘtergere