9 feb. 2012

Cele doua cuvinte

                                    


Ma simt ca la 13 ani....nici nu stiu ce se intampla cu mine. Ma uit la animeuri si bufnesc in plans... De fericire...
Ma uit la poze cu noi, de la inceput si pana acum.Mai avem putin si facem un an,nu? Un an...pentru mine e un lucru chiar foarte mare. Stii si tu foarte bine ca sunt o persoana instabila, acum vreau ceva si in urmatoarea secunda nici nu mai vreau sa mai aud de asta....chiar nu stiu cum sa o spun mai profund pur si simplu:te iubesc. Ce cuvinte usoare, parca zboara de pe buzele mele ca petalele de cires la cea mai mica adiere a vantului. Mi-as dori sa le fac mai profunde, sa fie la fel de grele ca o balena ce se ridica la suprafata apei si rastoarna cu susul in jos linistea marii....dar nu pot, uite , la fel de usor suna si acum:te iubesc!
Esti cel mai simplu si totodata complicat baiat. Si stiu ce spun aici! Daca ai reusit sa ma intelegi si sa imi sporesti curiozitatea despre tine e ceva :)!
Esti o combinatie foarte ciudata, parca nici nu esti baiat.La ce imagine aveam despre baieti ,tu le incluzi pe toate si totusi nu te incadrezi in NICI UNA!
Esti in acelasi timp si tipul cool ce ii bate pe toti la fotbal fara drept de apel si in acelasi timp esti baietelul speriat ce plange la pieptul persoanei iubite. Esti o combinatie mortala! Este incredibil cum pot simti atat de multe lucruri in momentul asta ,stii tu ,explozie de sentimente.
Totusi ,imi pare rau de tastatura nu merita sa se strice din cauza lacrimilor...
Esti cel mai frumos lucru din lumea asta, esti cel mai special om de pe planeta asta, cel mai complicat si cel mai simplu. Nu credeam ca existi pentru ca nu te gaseam decat in vise.Imi dadeai sperante, ma hraneai cu iluzii si eu chiar credeam ca te pot gasi in oricine.Dar nu e adevarat! TU ESTI UNIC! Si nimeni nu o sa sa-ti vada frumusetea asa cum o vad eu. Esti cel mai rasfatat baiat pe care l-am intalnit, dar nu e un lucru care nu l-ai face pentru mine vreodata....cum e posibil? Ce ai tu si nu au ceilalti? De ce mi-a luat atata sate gasesc? De ce a trebuit sa trec prin atatea ?Nu ti se pare incorect ,pentru tine e atat de simplu dar eu....eu am avut ani de chin.Ani de tortura gandindu-ma la "el" al meu....si stii care e culmea? Intotdeauna am exclus ideea ca "el" ar fi blond cu ochi albastrii....pur si simplu nu ma incantau blonzii....
Tu chiar esti ceva....de ce nu esti langa mine acum sa ma iei in brate si sa fii total confuz de ceea ce se intampla, exact ca atunci cand am inceput sa plang dupa filmul ala...cum se numea...aaah ce film era...nu mai conteaza oricum.Conteaza doar ca mi-e dor de tine...



Nici nu stiu de ce am ajuns pe pagina asta veche ,cu prostii....si totusi....aproape un an...

5 comentarii:

  1. atentie, comentez ! :
    1. ce te miri atata...1 an? in curand un an o sa ti se para o luna, dar fiecare minut cand sunteti impreuna e priceless deci love you guys >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. ma mir pentru ca stii foarte bine ca nu ma pricep la relatii :) >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mircea, you are are lucky man ma friend !

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere