11 mar. 2010

Oare am dezlegat un secret?

Am impartit un moment doar. Un moment....atat cat sa-mi dau seama si sa ma ingrozesc.Chiar iubesc persoana asta! Nici prin cap nu mi-a trecut ca o sa fie asa ciudat acest sentiment.Nu se masoara in clipe ci se masoara in vorbe.O persoana atat de speciala pentru sufetul meu ,incat nici nu vreau sa o impart cu restul. Atat de conectata cu gandurile ,ratiunea mea si totusi atat de mirata de acestea. Ma intreb de cate ori in viata ai sansa de a cunoaste o astfel de persoana... Si ma gandesc daca voi mai gasi vreodata pe cineva cu atat potential. Mi-as dori sa imi garanteze cineva ca voi mai simti asta vreodata, caci altfel mi-as dori sa raman asa tot timpul. Cel mai pur sentiment vreodata, o dragoste ce nu are nevoie de cuvinte si nici promisiuni. O dragoste ce nu se naste dintr-o pasiune, ci izvoraste din adancul sufletului din iubire pentru frumos.O dragoste ce nu se cladeste in jurul unei relatii de prietenie ci cladeste relatia de prietenie.O dragoste ce s-a nascut in timp si nu dintr-o data. O dragoste ce nu are nevoie de girant, si nu se sfarseste cu prima ploaie de toamna.Cum stiu asta? Pur si simplu : caci stiu ca nu voi fi uitata.Si doar atata cer, nimic mai mult. Azi am descoperit o dragoste ce nu are caracter senzual. Si este ca si un raspuns bun....

Ii multumesc lui Alex pentru ca acum doi ani mi-a trimis un mesaj cu un text: Proverbe 24:26. Astazi am dezlegat secretul acestui text.

Din dragoste pentru...
Cineva

5 comentarii:

  1. Stii...eu sunt intr-o stare nasoala...Pe mine in mom asta ma lasa toti prietenii, toti cei la care tin cu adevarat... Toti imi arata cate putin ca tot ca am facut pt ei nu conteaza, ca sunt cantitate neglijabila, ca nu merita sa-si piarda timpul sa aiba incredere in mine- avand in vedere ca nu i-am tradat niciodata.... Nu stiu cum as putea comenta asta acum cand sunt atat de singura...Pot sa spun doar ca esti norocoasa, ca ai o steluta ce-ti vegheaza sufletul. Ai scris frumos, si stiu ca nu e usor sa explici in cuvine un sentiment ca asta- insa tu te-ai descurcat foarte bine;)

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil sunt batuta in cap , dar , despre cine e vorba? :-?
    anyway... speachless again:)

    RăspundețiȘtergere
  3. traieste prezentul raportat la viitor si lasa trecutul cu greselile lui - ai grija doar sa nu le mai repeti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trecutul este ingropat in inimioara mea micuta, crede-ma. Legat de trecut nu este decat acel text care, pentru mine, a reprezentat o dilema mult timp. Te rog nu mai interpreta gresit, nu are nici o legatura cu trecutul!

    Nu am sa spun nimanui(unele persoane au ghicit) despre cine am vorbit in acest text dar, iti pot garanta ca nu este vorba de nici o persoana din trecut.Sa aveti o zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere